Sportkártya

2007. június 10., vasárnap

Diósjenőről Tahitótfalura

Hazafelé a Diósjenő - Nógrád - Nőtincs - Ősagárd - Keszeg - Penc - Rác - Vác útvonalat választottam. Elég dimbes-dombos nagy, de rövid emelkedőkkel és kis gurulásokkal. A váci kompnál úgy döntöttem, hogy kipróbálom a Vác és Dunakeszi közti kerékpárutat. Sokan sétáltak rajta, néhányan agyatlanul bicikliztek, így sokat kellett használnom a csengőmet. Göd felsőnél rosszul volt kitáblázva az út, így kimentem a 2-esre és azon mentem, amíg a biciklis tiltó táblával nem találkoztam. Kis kavarás után megtaláltam a bicikliútnak csúfolt mellékutcákat. Dunakeszinél már jobb volt a kerékpárút, de azon nem mentem sokat, mert a komp rögtön északon van. Szerencsére a komp pont jött, így hamar átjutottam Horányba. Onnan Szigetmonostor és a sokszor járt úton Tahitótfalu.
Megtett út: 70,96 km, nettó idő: 3 óra 12 perc, nettó átlagsebesség: 22,2 km/h.

Nincsenek megjegyzések: