Sportkártya

2009. május 18., hétfő

Versenyek a hőségben

Vasárnap családilag kivonultunk a K&H váltófutásra. 9:30-tól minimaraton váltót futottam Gergővel és Zsófival, 11:00-tól pedig egy félmaratont.
A minimaraton előtt bemelegítésként laza tempóban végigfutottam a távot a végén egy pár repülővel. Éreztem, hogy nagyon lazán tudok gyors tempóban is futni.
A versenyen aztán 8:42 alatt tudtam le a 2.1 km-es távot (4:05-ös átlagtempó), amivel valahol a 10-15. helyen érkeztem a váltáshoz. Az átlagpulzus 175 volt, a max pedig 185. Elég rendesen odatettem magam.
Zsófi is végig tudta futni belesétálás nélkül 12:20 alatt, Geri pedig 11:03-mal teljesítette. Büszke vagyok a gyerekekre. A 139 férfiváltó között a 46. helyet, az összes (200) csapat között pedig az 54. helyet szereztük meg. (Csak megemlítem, hogy ha az én tempómmal mentünk volna végig, akkor 10. helyet érünk el.)
A verseny után megittam két alkoholmentes sört, megettem három müzliszeletet, aztán vártam a 11:00-ás rajtot. A félmaraton előtt már nem melegítette külön, mert elég fáradtnak éreztem magam.
A félmaraton három 7 km-es körből állt. Az első kör még egész jól ment 39:25 alatt lett meg 159-es pulzussal. A második körben már éreztem, hogy üt a hőség, de 39:39 alatt az is meglett, bár a pulzus már 164-en volt. A kör végén viszont elfutottam a frissítő mellett, mert az agyam máshol járt. A 15. kilométernél aztán teljesen megzuhantam, a jobb lábam is úgy elkezdett fájni, hogy már a sétáláson gondolkoztam. Aztán rendeztem magam, de a tempót már rendesen visszavettem és végül bevonszoltam magam a célba. A harmadik kör így 41:20 lett 165-ös átlag pulzussal, a teljes táv pedig 2:00:24, ami a várakozásaimtól messze elmarad, de legalább teljesítettem a távot.

Nincsenek megjegyzések: