Sportkártya

2007. június 22., péntek

Felszántottam az aszfaltot

Ma biciklivel jöttem dolgozni. Már majdnem beértem, amikor a Miklós utca és Raktár utca sarkán akartam bekanyarodni a Raktár utcába. Hirtelen fékeztem a kanyar előtt és nem figyeltem arra, hogy a tegnapi eső nyomai még ott voltak az úton. Éreztem, hogy a hátsó kerekem megindul oldalra, már nem tudtam mit tenni. A bicikli kicsúszott alólam és hassal előre találkoztam az aszfalttal. Kb. egy métert csúsztam rajta, amire megálltam. A pólóm tiszta kosz lett, a két térdem és a jobb könyököm felhorzsolódott.
Egy jófej autós rögötn megkérdezte, hogy rendben van-e minden, félre is akart állni, hogy segítsen, de szerencsére semmi komoly nem történt.
Véres könyökkel és térddel, koszos pólóval érkeztem munkába, de gyorsan átöltöztem és lemostam magam.

Nincsenek megjegyzések: