Sportkártya

2009. október 17., szombat

Budakalászi tófutás bronzéremmel

Családilag kivonultunk a budakalász tófutásra, ahol a gyerekek 1-1 kört, én pedig két kört futottam.
Negyed tízkor odaértünk az Omszki-tóhoz, gyorsan beneveztünk. A nevezési listának eléggé az elején voltunk, látszott, hogy jóval kevesebb induló lesz, mint júniusban. A szükséges WC-zések elvégzése után elkezdtem melegíteni: futottam először egy kört lazán, majd egy kört futóiskolázva és repülőket futva. Úgy éreztem, hogy nagyon lassú vagyok, miközben a pulzusom gyorsan felmegy az égbe. Hiába nagyon keveset futok mostanában és gyorsaságra egyáltalán nem gyúrok.
Tíz óra után egy kicsivel aztán elindult a verseny. Az élmezőnybe álltam be és 4:30 körüli tempóval elkezdtem futni. Ez nem nagyon erőltetett meg, éreztem, hogy végig bírhatom ezt a tempót. A felnőtt férfi mezőnyben egy középiskolás srác volt előttem, aki nagyon gyors tempóban futott az élen. A kör második felében leelőzött egy velem egy kategóriában futó, aki az előzés után nem bírta a tempót, nekem pedig sikerült egész jól követni úgy, hogy 20-30 méter volt csak köztünk. A második körben azt hallottam, hogy valaki mögöttem fut, de szerencsére nem csökkent köztünk a távolság, aztán sikerült el is lépnem tőle. A kör harmadik negyedében előztem le a női elsőt, és egyre jobban közelítettem a második helyen futót, de végül nem sikerült befognom, így a harmadik helyen futottam be a célba.

A táv 3.69 km volt az órám szerint és 16:47 alatt teljesítettem, ami 4:32 p/km-es tempó. Az átlagpulzus 175 volt és a max is (csak) 183.

Csenge megnyerte a saját kategóriáját, Zsófi hatodik, Gergő pedig harmadik lett.
További képek: >>

Nincsenek megjegyzések: