Sportkártya

2008. október 5., vasárnap

Kihagyott szeptember

Az augusztus végén lefutott félmaraton után maradt még öt hetem, hogy felkészüljek az október 5-ei maratonra. A félmaraton nagyon jól sikerült, de valahogy utána nem akaródzott futni. Szeptemberben aztán jött a munkahelyi sok-sok feladat, két külföldi út, stb. Nem volt kedvem hajnalban kelni és menni futni, sőt még a munkába kerekezést is többször elhagytam. Ennek következtében gyorsan felszedtem pár kilót és gyorsan elpunnyadtam. Most 10 km körüli távot tudok csak könnyedén lefutni, ami messze nem elég egy maratonra. Így a maratoni nevezésemet visszavontam.
De tekintsünk előre! Megkezdtem jövő évre az alapozást. Tervem, hogy jövőre meg legyen a maraton, ússzam át a Balatont és tekerjem is körbe (Tour de Pelso). Fő cél pedig a féltávú triatlon teljesítése, lehetőleg 6 órán belül. Ehhez sok futott kilométer kell, be kéne állnom a heti legalább 40 km-ekre. Tekerni is kéne heti 200-akat, főleg még most, amíg nincs túl hideg. Úszni pedig baromi sokat kéne, mert abban nagyon gyenge vagyok.
Szóval céljaim vannak, terveim is vannak, már csak elszántság kéne hozzá.

Nincsenek megjegyzések: