Sportkártya

2009. február 15., vasárnap

7. hét

Előző hétvégén még úgy terveztem, hogy indul a biciklis szezon, de az időjárás közbeszólt. Talán majd márciustól.
Hétfőn igyekeztem korán hazaérni, így futhattam egy 10-est késő délután. Több hónap után először futottam magasabb tempóban, azaz a középső hat kilométeren 80%-os pulzus volt a cél. 6:13 és 6:19 között tempó tartozott hozzá, ami elég rossz a tavaly nyári 5:5x-es tempóhoz képest. Van viszont hova fejlődni.
Kedden csak egy húsz perces erősítést fért a napba.
Szerdán semmi nem volt, csütörtökön viszont sikerült úszni 2.5 km-et. Végig gyorsban akartam tolni, de nagyon nem ment, így az utolsó 700 méteren váltottam mellre. Este még volt egy kis erősítés, amiből a nagy rész ugrálás volt a trambulinon Gergő kedvéért. Meglepően fárasztó volt viszont ez is néhány perc után.
Pénteken sikerült 4 km-et úszni, 500 mell, 3000 gyors, 500 mell bontásban. Azt hiszem valamit megéreztem végre abból, hogy miért pihentető a gyorsúszás a lábnak. Elkezdtem sokkal inkább karból dolgozni mint eddig és elég jól ment.
Szombaton a gyerekek anyósoméknál voltak. Délután amikor értük mentem másfél órára kiszaladtam még a szigetre futni két kört. Sajnos nem vittem magammal pulzusmérőt és GPS-t, így csak érzésből futottam, de nagyon jól esett.
Ma pedig a hét zárásaként futottam délután egy két órás hosszút (17.4 km), Tahitótfalu - Váci rév - Surány - Pócsmegyer - Tahitótfalu útvonalon. Nagyon jól ment.
Ezen a héten sikerült az össz úszást 5 km fölé, a futást pedig 40 km fölé tolni, így elégedett vagyok.

Nincsenek megjegyzések: