Sportkártya

2009. február 8., vasárnap

Heti értékelés

Hétfőn nem sok idő jutott az edzésre, így csak este erősítettem egy kicsit. Kedden viszont sikerült úgy hazaérnem, hogy tudtam futni majdnem 13 km-et. Szerdán is összejött délután 8 km. Csütörtökön nem fért bele semmi sportolás a napba. Pénteken viszont nem mentem dolgozni, így reggel futottam egy kis átmozgatót, majd elmentünk Dettivel úszni Leányfalura.
Szombaton bringáztam 45 percet a tavaszias időben. Először mentem az új fordulatszámmérős kütyüvel. 10 perc bemelegítés után az volt a célom, hogy 80 fölötti fordulatszámon tudjak menni 142 körüli pulzussal. Ehhez középső tányért kellett használnom, de jól ment a gép. Szombat este báloztunk, így ott sokat táncoltam.
Vasárnap egy 10 km-es futás fért bele.
A heti összes futás mennyiség (36.82 km) végre közelíti a 40 km-es célul kitűzött heteket. A kicsit 10 km feletti futások egyre gyakoribbak és nem viselnek meg. Szerencsére a lábam sem rakoncátlankodik, így emelem tovább a távot.
Bárcsak jönne már a jó idő és lehetne bringával járni dolgozni!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jól nyomod, gratulálok!

Én is azt várom, hogy legyen már jó idő, és járhassak bicóval dolgozni (bár nekem ez kb. 10 perc...) :-)
Hajrá!

bode