Sportkártya

2009. május 1., péntek

Április

Áprilisban nem írtam ide semmit, ezért most összefoglalom, hogy mik is történtek ebben a hónapban.

Bringázás
Összesen 924.31 km-et tekertem. Ebben 17 napi közlekedés van - csak kétszer mentem tömegközlekedéssel dolgozni -, valamint egy 30 km-es teljesítménytúra Gergővel, ami neki kihívás volt, nekem peidg az ő "szolgálata". Ami hiányzik, az a hosszú (lehetőleg hegyi) tekerés.

Futás
128.22 km-et futottam. Ebből az igazán említésre méltó egy 21.64 km-es terepfutás, egy 12 km-es terepfutás 6:33 p/km-es tempóban, valamint egy 9*400-as résztáv. Ami pedig a legfontosabb, hogy a laza futások, 70% alatti pulzuson jelentősen gyorsultak, tegnap például 6:18 p/km-es tempóban futottam 8 km-et 140-es átlag pulzussal. Ilyen jó aerob állóképességem talán még soha sem volt.
Ennek egyik oka lehet talán sok tekerés és az, hogy hétszer is közvetlenül a bringázás után mentem futni.

Úszás
Itt vannak a legnagyobb elmaradások. Összesen 11.9 km-et úsztam, ami öt alkalomból jött össze, de ebből három a tavaszi szünetre esik, egy pedig csak úszkálás az esztergomi élményfürdőben. Nem látom igazán, hogy az úszásaimat hogyan tudnám a napi elfoglaltságok mellett rendszeressé tenni, de talán nyáron sikerül ezt is megoldani. Az úszás elmaradása miatt triatlon versenyt sem merek bevállalni.

Tervek májusra
Holnap megyünk futni Kismarosra a gyerekekkel, ahol félmaratont futok, reményeim szerint 2 órán belül. Május 10-én Gergővel tekerünk megint teljesítménytúrán, de most már 50 km-et. Május 17-én pedig 3*2.1 km-es váltóban futunk Zsófival és Gergővel, majd utána futok egy félmaratont is ugyanazon délelőtt. Ezt a félmaratont tekintem az igazi célversenynek ebben a hónapban, remélem 1:55-ös időn belült tudom teljesíteni.

Nincsenek megjegyzések: