Sportkártya

2011. december 16., péntek

Úszás és szauna

Reggel Dettivel elmentünk úszni. Kicsit meg vagyok fázva, de reméltem, hogy nem ront a helyzeten az úszás.

Az első 8 hossz gyors után meg kellett állnom, mert nagyon fáradtnak éreztem magam. Ezután jött 10 hossz ismét gyorsban, de megint pihenni kellett. Aztán mellre váltottam, pedig nem szoktam ebben úszni. 6 hossz lett belőle, aztán még 6 hossz gyors, és itt be is fejeztem. Összesen 1 km-et úsztam 25:21 alatt.

Szörnyen gyenge ez a teljesítmény. Érződik, hogy nagyon keveset mozgok mostahttp://www.blogger.com/img/blank.gifnában, emiatt le vagyok gyengülve és el is vagyok hízva. Na de innen szép újra kezdeni.

Az úszás után szaunáztam 15 percet, majd pár perc zuhany, aztán még 8 perc szauna. Ez jól esett, rendesen tisztultam. A szauna nem volt elég meleg, de a kis betegség miatt nekem pont jó volt így.

Részletek: >>

Nincsenek megjegyzések: