Sportkártya

2007. szeptember 7., péntek

Újabb esés

A nyári esésem után bekövetkezett az első és remélem utolsó őszi is. A Népligetből mentem éppen ki a Könyves Kálmán körúti bicikli útra, amikor egy kanyarban ráfutottam az úton heverő letört faágra. A faág kettétört az első kerekem alatt és beakadt valahova. Szerencsére csak kicsit estem, a térdeimet ütöttem meg, de nem vészesen. Vér nem folyt, csak a gatyám szakadt ki egy kicsit.
Egy szembe jövő biciklis srác rögtön megállt és láthatóan aggódott miattam. Ez nagyon jól esett.
A biciklinek az első kereke kapott egy kis nyolcast, de simán elmentem vele Szentendrére a Balázsig. Az Öreg centírozta ki a kerekemet, amiben már korábban is volt pár göcsört. Szerelés közben jót beszélgettünk a hazai áldatlan biciklis helyzetről.

Nincsenek megjegyzések: