Sportkártya

2007. december 7., péntek

Alapozó futás

Sok helyen olvastam, hogy télen (alapozó időszakban) alacsony pulzusszámmal (70% alatt) érdemes futni, lehetőleg jó sokat. Korábban nem értettem ezt, mivel az eddigi futásaim 85%-os pulzus körül voltak, nem túl nagy tempóban: 5,5-6p/km. Milyen lehet még ennél is lassabban futni?
Ma este kipróbáltam. Beállítottam a forerunnert, hogy 70%-os pulzus fölött csipogjon és elkezdtem futni. Futásnak persze nem nevezném azt, ami ebből kijött. 34 percen át lényegében egy helyben álltam, csak 4.04 km-et tettem meg. Sikerült viszont betartanom az eltervezett pulzusszintet.
Az "okosok" azt is írják, hogy idővel gyorsulni fogok és ez lesz az igazán tartós sebesség növekedés. Nem vagyok egy türelmes típus, ezért nehéz ezt kivárnom.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jo kezdet