Sportkártya

2007. december 3., hétfő

Schwalbe gumi

Szombaton elmentem a Leányfalusi benzinkútig, hogy felfújjam a gumikat az engedélyezett 6 bar-ig, illetve ki akartam próbálni, hogy milyen a forerunner-rel tekerni.
Odafelé lassabban mentem, 23,2 km/h volt az átlagsebességem. Visszafelé, a keményebb gumikkal, illetve magasabb pulzussal felment 25,3-ra az átlag. Érdekes volt tapasztalni, hogy a tekeréstől sokkal kevésbé emelkedik meg a pulzusom, mint a futástól. Lehet, hogy ez azért van, mert ehhez a sporthoz már jobban hozzászoktam? Vagy ez így természetes?
A benzinkútnál egyébként csak 5,2 barig tudtam felnyomni a gumikat, többet nem bírt a kompresszor. :-(

Hazaérve észrevettem, hogy a szemem tiszta váladék. Először azt hittem, hogy csak a hidegtől és a sebességtől van, de aztán kiderült, hogy elkaptam Csengétől a kötőhártya-gyulladást. E mellé még a bal bokám és térdem is fáj, nem esett jól a futás az elnyűtt cipőben. Az utóbbi gond orvoslása érdekében csináltattam új talpbetétet, ami másfél hét múlva lesz kész. Illetve jártam a Spuri Futóboltban is, ahol néztem magamnak cipőt, amit majd a Jézuska meghoz.

Nincsenek megjegyzések: