Sportkártya

2008. augusztus 12., kedd

Terepfutás

Szerdán vettem egy új cipőt: Saucony Grid Omni 5 TR, ami terepre való. Vasárnap ki is próbáltam, mivel most is Diósjenőn voltunk. Sikerült reggel fél hatkor elindulnom célba véve a Csóványost. Elég hideg volt még reggel, csodálkoztam is, hogy nyáron fázom futás közben. Először aszfalton felfutottam Závod-tetőig, majd le az erdei "körút" kezdetéig. A körúton aztán felfutottam a Foltán keresztig. Itt megtaláltam a Csóványosra vezető kék utat, amin elég rendes emelkedés mellett felfutottam Csóványosra. A futás persze néha elég lassú volt, de sehol se váltottam sétálásra. Fent a csúcson épp egy ott sátorozó pár ébrdezett, eléggé csodálkozó fejet vágtak, amikor meglátták, hogy ki az az őrült, aki reggel hétkor futva megjelenik a csúcson, aztán rögtön indul lefelé. A hegyről le a zöld utat választottam, amik visszavezetett a körútra. A körúton lementem a királyházai aszfalt útig. Mivel 195 perces futás írt az edzéstervem, egy kicsit futottam Királyháza felé is, ne legyen túl rövid a futásom.
Végül is 3:14:56 lett a futás időm 26.77 km-rel és 843 m-es szintemelkedéssel. (Részletek)
A heti futótávom pedig 58.74 km lett, ami sokkal több, mint a korábbiak.

Nincsenek megjegyzések: