Sportkártya

2008. július 14., hétfő

Hétvégi hosszú futás terepen

Pénteken találtam az edzésonline-on egy beszámolót egy tavalyi versenyről, amit idén is megrendeznek augusztus 23-án a Börzsönyben. Félmaraton erdei utakon, jó kis szinttel.
Mivel a hétvégén Diósjenőn voltunk, és úgyis hosszút akartam futni, ennek a versenynek az útvonalát futottam végig. Összesen kicsit több mint 22 km lett a futás, ami eddigi leghosszabb távom. A szint pedig 490 m.
Nagyon jó volt terepen futni, de a felfelék elég lassan mentek, miközben igyekeztem a pulzust alacsonyan tartani. Ennek ellenére kb. 80%-os pulzussal haladtam felfelé 7:30-8:00 p/km-es tempóban. Lefelé viszont 6:15-6:30-as tempó ment 70%-os pulzussal, már elég fáradtan. A futás részletei.
Az augusztusi versenyen elindulok, de a tempómon még van mit javítani. Viszont már most is szintidőn belül tudom futni a távot.

Nincsenek megjegyzések: