Sportkártya

2008. április 5., szombat

Beneveztem a Vivicittára

Amikor tavaly év végén átgondoltam, hogy milyen versenyeket szeretnék lefutni idén, két versenyre gondoltam. Első az április 13-i 12 km-es Vivicitta, másik pedig a szeptember 7-i Nike félmaraton. Utóbbiról sajnos már tudom, hogy nem leszek ott, mivel épp Németországban leszek.
Hosszan tépelődtem azon, hogy érdemes-e indulnom a Vivicittán, mivel nem érzem magam elég gyorsnak, illetve egy vasárnapomat így elveszem a családomtól. Az itthoni dolgok úgy alakultak, hogy el tudok szakadni jövő vasárnap, a tempóm pedig lassan javulgat, így az indulás mellett döntöttem.
Tegnap a BSI-ben be is neveztem, átvettem a rajtszámomat (1045) és a pólómat is. Célom, hogy 1:10-en belül le tudjam futni úgy, hogy a pulzusomat közben nem engedem elszállni.

Nincsenek megjegyzések: