Sportkártya

2008. március 31., hétfő

Március

Összegezzük a márciusi edzéseket:

Futás
18 alkalommal futottam, összesen 142.64 km-t. Sikerült megvalósítani a hajnali keléseket és futni kb. 6 kilométert reggelente. Ezek között volt fartlek, résztáv és tempósabb futás is, nem csak a februárig jellemző alacsony intenzitású. Minden hétvégén sikerült egy-egy hosszút futnom, a leghosszabb 16.53 km-re sikeredett.

Bicikli
Csak közlekedésre használtam a bringát. Egyszer voltam dolgozni a régi bringával és háromszor mentem az új egy hete vett géppel. Sajnos a hegyi tekergések kimaradtak ebben a hónapban.

Úszás
Csak háromszor tudtam elmenni úszni, akkor is csak 2-2.2 km-t. Nagyon hiányzik a hosszabb és gyakoribb úszás, de ez a sport fér bele legkevésbé a napjaimba.

Összességében elégedett vagyok, főleg a futásaimmal. Nagy kérdés, hogy a jó idő közeledésével hogyan tudom majd összeegyeztetni a hajnali futást és a munkába tekerést.

Nincsenek megjegyzések: