Sportkártya

2008. július 7., hétfő

Erős hétvége

Szombaton reggel futottam 18.65 km-et 7:23-as p/km-es tempóban. Ilyen hosszút korábban még nem futottam soha.
Szombaton volt a főiskolán a diplomaátadó, erre bicajjal mentem be: 29.73 km.
Diploma átadás után irány Diósjenő. Árpád-híd, Újpest, Decathlon, Dunakeszi, Vác, Rád, Penc, Ősagárd, Nőtincs, Nógrád útvonalon mentem. Vácig erős ellenszelem volt és Sződliget után egy 10 perces zápor is elkapott. A rádi kis kunkor elég dimbes-dombos meredek emelkedőkkel, néhol rossz minőségű utakkal. A 2-es úttól Nógrádig viszont nagyon jó volt az út, két évvel ezelőtt, amikor arra jártam sokkal hosszabbnak tűnt, pedig akkor csak Váctól mentem. Táv: 71.53 km, bruttó idő: 3:35.
Vasárnap délután Diósjenőről hazafelé tekertem a Királyháza, Kemence, Letkés, Szlovákia, Esztergom, Visegrád útvonalon. Az első emelkedő Diósjenő fölött elég kemény, de ezt már ismertem. Kemencéig viszont jól lehetett utána gurulni. Kemence és Letkés között le-fölös az út, de ebben az irányban inkább lejt. A szlovák szakasz jó, egy kisebb hegyet kellett csak megmászni. Esztergomnál megálltam a benzinkútnál inni egyet. Itt találkoztam Tisza Zoltánnal a P-Nívó Betonexpressz bicajosával, akit kisegítettem egy belsővel. Táv: 89.11 km, bruttó idő: 4:02.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Szabolcs!
Mindenek előtt nagyon szurkolok neked, és jó olvasni az írásaidat,bevallom, kedvet is kaptam a futáshoz!
Üdv:
Lívia